Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
New trends in marketing communication
Sedlák, Radko ; Říha, David (vedoucí práce) ; Křivonožka, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a následné zhodnocení nových trendů v marketingové komunikaci, které nám pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a zjistit, jak jsou vnímány skupinou mladých lidí s rozdílnými zájmy a zálibami. Konkrétně se tato práce zaměřuje na digitální marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, které se budou porovnávat s tradičními způsoby marketingové komunikace. Pod pojmem tradiční jsou myšleny média jako například tisk, reklama v televizi a rádiu, které již v této době nepřinášejí takový velký užitek a pomalu ztrácejí na své síle. Pro empirickou část je zvolen kvantitativní výzkum formou dotazníkového průzkumu. Výzkumným souborem jsou hlavně studenti prvního a druhého ročníku bakalářského studia. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového průzkumu.
Analýza reklamních spotů v rámci Super Bowlu
Maršánová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o světově známém mediálním prostoru na finále amerického fotbalu zvaného Super Bowl. Tento prostor využívají světové značky k propagaci svých produktů a zároveň mezi sebou soutěží o největší přízeň diváků. Divácké ohlasy jsou měřeny pomocí různých mediálních ukazatelů, které vyhodnocují umístění reklam na žebříčku divácké oblíbenosti. Hlavním atributem všech spotů je kreativita a originalita. Cílem praktické části je představit společnosti, které zde vystupovali se svými reklamními spoty od roku 2006 do roku 2015. Dále jsou rozebírána jednotlivá zaměření reklamních spotů ve stejném časovém rozmezí. Televizní reklamy jsou v posledních letech zaměřené zejména na automobily a nápoje. V teoretické části je představena podstata moderní marketingové komunikace a komunikační nástroje. Poté se podrobněji zaměřuji na reklamu a moderní trendy její propagace při využití event marketingu.
Psychology of selling in wholesale and retail
Jesenská, Tatiana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Cílem této práce je přiblížit základní funkci a vliv psychologie prodeje a buzzmarketingu v praxi. Také přiblížení nejdůležitějších nástrojů potřebných k pochopení správného zužitkování všech jejich výhod, postupy jak se stát úspěšným profesionálním prodejcem, jak se vyhýbat neúspěchem a umět se vyrovnat se vzniklými problémy, jak správně komunikovat s klienty a jaký podíl na tom všem má samotná motivace. Práce poskytuje přehled o tom jak úzce spolu psychologie prodeje a buzzmarketing souvisí. Tyto teoretické poznatky jsou podloženy a analyzovány na základě empirického šetření ve velkoobchodech a podrobného výzkumu ve vybraném maloobchodním řetězci.
Virální marketing na internetu
Štverák, Martin ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Práce poskytuje přehled o virálním marketingu a díky němu čtenář může zjistit, zda by pro něj mohl být virální marketing (v jakékoliv podobě) tou správnou cestou. Je popsán proces, kterým se lze nechat inspirovat při realizaci virální kampaně. Práce zahrnuje analýzu konkrétního virálního webového projektu. Cílem práce je vytvořit rozdělení jednotlivých složek virálního marketingu, stanovit předpoklady, které by měly být splněny, aby byl virální marketing úspěšný, navrhnout, jak využít v oblasti virálního marketingu sociální síť Facebook a zhodnotit jednotlivé složky této služby pro možnosti propagace, provést analýzu vlastních virálních projektů a zmapovat klíčové faktory jejich úspěchu. Hlavní přínosem práce je poskytnutí základních informací o virálním marketingu, získání přehledu využití služby Facebook pro virální marketing a v analýze spuštěných virálních aplikací a z nich plynoucích poznátků.
Faktor originality v reklamě
Ešner, Rudolf ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o využívání originálních přístupů v reklamách. Zabývá se otázkami, jakou roli hraje v reklamě faktor originality, kdy a proč jej využívají zadavatelé kampaní, jak s ním pracují tvůrci reklamy, jak ho vnímají spotřebitelé a které další prvky obecně v sobě skrývá. Práce přibližuje vztah reklamy a originality, popisuje a zkoumá praktické situace, kdy může být originalita v reklamě využita jako významná konkurenční výhoda.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.